Ciencia nos chigres de Xixón

El festival de divulgación científica Pint of Science celebra la so quinta edición en Xixón los díes 20, 21 y 22 de mayu

0
719
Una de les charres de Pint Of Science. / PoS
Una de les charres de Pint Of Science. / PoS

Pint of Science (PoS) 2019, el festival de divulgación científica que propón un alcuentru ente el investigadores y el públicu nos chigres, llega los díes 20, 21 y 22 de mayu a Xixón. La quinta edición sigue batiendo récords: 387 eventos en 148 chigres de toa España, cola participación de 784 científicos como ponentes y más de 400 voluntarios na organización. El programa completu, con direcciones de chigres, temes y horarios, yá puede consultase na web https://pintofscience.es/.

España ye anguaño’l segundu país con más sedes de PoS nel mundu, namá superada per Brasil, con 87 ciudaes. El festival tien calter internacional y va celebrase nes mesmes feches en más de 400 ciudaes de 24 países de los cinco continentes. «Tanto la ciencia como los que la faen posible inda siguen siendo unos desconocíos pal ciudadanu d’a pies. Por ello, PoS pretende averar a el investigadores al públicu, aprovechando l’ambiente relaxao y amigable de los chigres, pa facilitar la so interacción», señala Laurent Ladépêche, unu de los trés coordinadores nacionales de PoS 2019.

A la quinta edición del festival sumir 17 ciudaes más qu’en 2018 (56). Nun llinguaxe comprensible y cercano, los investigadores más piqueros del panorama nacional van falar sobro proyectos de les árees más variaes, de Neurociencia a Astrofísica, de Medicina a Hestoria, de Supercomputación a Matemátiques, d’Economía a Zooloxía.

En Xixón van ser los chigres Savoy Club y El Patio de la Favorita los escenarios escoyíos por que científicos realicen estes charres afeches y especialmente diseñaes pa llegar al públicu sobro les últimes investigaciones científiques. Esta actividá ta enmarcada dientro de les xornaes de Divulgación Científica ‘Xixón con Ciencia’.