Un añu más, el Conseyu Regulador de la DOP Sidra d’Asturies cellebró’l so tradicional Experiencia Cosecha. Más d’una decena de periodistes de varios medios de comunicación xeneralistes y especializaos en gastronomía pudieron esfrutar d’una actividá guiada col oxetivu de vivir una esperiencia real de la campaña de recoyida de la collecha de la mazana. Una xornada organizada p’afondar nel conocimientu del productu y les sos raíces, y tamién nel sector agrícola ya industrial del que forma parte la DOP d’Asturies.

Nesta edición, l’emplazamientu escoyíu foi una plantación en La Reguera (Noreña). Blas Alonso y so pá -propietarios del terrenu- guiaron a tolos periodistes asistentes per una pomarada que supera los 15.000 metros cuadraos, y que produz más de 23 tonelaes de mazana al añu. Dambos esplicaron cómo se produz la recoyida de variedad en plantación en semienano, les particularidaes de cada campaña, los momentos de la recoyida según maduración de les mazanes, el so traslláu al llagar y los controles que sobre los mesmos fai’l Conseyu Regulador de la DOP Sidra d’Asturies.

La Experiencia Cosecha continuó nel llagar Sidra Quelo, en Tiñana. Los hermanos Fanjul, Alberto y Gonzalo esplicaron la recepción de la mazana en mazanu, cómo se fai’l procesu de selección y el so prensáu. La visita remató con una cata del productu y una espicha regada por Sidra DOP y acompañada por productos asturianos.