Representantes institucionales y técnicos de les cuatro comunidaes de la España Verde: Asturies, Galicia, Cantabria y País Vascu, fixeron güei balance del trabayu realizáu anguaño en distintos mercaos europeos y americanos nun alcuentru presidíu pola viceconseyera de Turismu, Graciela Blanco.

El principal proyectu d’esti exerciciu foi’l diseñu del Corredor de Ecoturismo de la España Verde, una iniciativa pionera n’Europa que va echar a andar en 2023 gracies al programa Experiencia Turismo España, incluyíu nel plan Next Generation EU, que va apurrir el 98% de la inversión total del proyectu, envalorada en 954.073 euros.

Amás, la marca trabayó na segunda fase del plan estratéxicu de la marca España Verde, l’espíritu del norte, qu’incluyó campañes en diarios, revistes, suplementos y medios dixitales d’Alemaña, Francia, Países Baxos, Reinu Uníu ya Italia, según una potente estratexa en redes sociales. D’esta miente, reportaxes en medios como Lonely Planet, -y Parisien o’l Daily Mail sirvieron de soporte para promocionar los valores y recursos visitables de les comunidaes cantábriques.

Dichos recursos tán presentes tamién en La gran ruta España Verde, que se diseñó para percorrer la cornisa per carreteres secundaries. Ecoturismo, surf y el Camín de Santiago fueron los productos más trabayaos nun añu nel que tamién se collaboró con medios y axencies de viaxes de mercaos de llarga distancia, como Brasil y Estaos Xuníos.

La viceconseyera de Turismu valoró un plan que superó los 400.000 euros d’inversión previstos: «La bona execución presupuestaria evidencia’l compromisu qu’adquirimos les cuatro comunidaes y el nuesu apueste decidíu por una promoción conxunta que seduza al turista internacional con y espíritu del norte”, indicó.