La fuerte movilización social que se dio dientro d’Asturies y al traviés de tol Estáu español consiguió llograr un primer pasu haza la llibertá de Les 6 de La Suiza. Esti vienres, les autoridaes penitenciaries concedieronyos el tercer grau, lo que supón una importante meyora na so situación.

Dende’l grupu de sofitu que lleva años reclamando la so llibertá, valórase esti pasu como un ésitu claru de la presión social, les movilizaciones, les campañes de sensibilización y el trabayu incansable del movimientu popular. «Ye un pasu importante, pero insuficiente. Dende’l colectivu de sofitu reclamamos que se les exima de cualquier réxime penitenciariu. Les 6 de La Suiza nun tendríen que tar suxetes a nenguna medía restrictiva», señalaron nun comunicáu públicu.

Les movilizaciones, que se intensificaron nos últimos meses con concentraciones, actos públicos y campañes en redes, evidenciaron que’l apoyu popular ye una ferramienta imprescindible frente a la inxusticia.

El casu de Les 6 de La Suiza convirtióse nun símbolu de resistencia, solidaridá y denuncia de les polítiques represives. La comunidá asturiana y los colectivos sociales a nivel estatal celebren esta victoria parcial ensin baxar la guardia na llucha pola llibertá total de toles represaliaes.