La Policía Local de Llangréu detuvo la pasada madrugada a dos persones a les que sosprendieron cuando salíen d’un establecimientu hosteleru del distritu de Lada en recibiendo la llamada d’un vecín qu’oyera golpes nel interior del local.

L’avisu llegó a les 3.05 hores, cuando una persona poner en contactu cola Policía Local al oyer golpes nel local. A la so llegada, los axentes unviaos hasta esi llugar repararon que dos persones salíen a la carrera del so interior. Los dos llevaben bolses nes manos y una d’elles tamién diba encapuchada. Los policías salieron entós na so persecución. Consiguieron detener a una nel calce del ríu Montes, onde intentara escondese, y a la otra nel interior d’un gallineru. Esti segundu deteníu opunxo muncha resistencia a la so detención y na engarradiella causó mancadures a unu de los axentes intervinientes.

Una vegada concluyíes les persecuciones, los policías pudieron comprobar que los deteníos forzaren una persiana metálica del patiu para aportar al local. Apoderárense tantu del dineru de les caxes y les mampurres como de dellos oxetos del chigre.