La Vuelta Ciclista a España 2025 vuelve esti próximu mes a les carreteres asturianes y, con ella, la presencia del equipu Israel Premiere Tech, una participación que xeneró nuevamente protestes y llamamientos a la movilización social.

Diversos colectivos recordaron que, dende ochobre de 2023, l’exércitu israelín acabó cola vida de más de 800 deportistes palestinos, y denuncien lo que consideren un “blanqueamientu” del Estáu d’Israel al traviés del deporte d’altu nivel.

Nesta llinia, asociaciones y movimientos sociales llamaron a la ciudadanía a salir a les carreteres y a los puertos asturianos, animando a amosar la bandera palestina y a organizar movilizaciones pacífiques coincidiendo col pasu del pelotón.

Los convocantes señalen que’l deporte y la cultura “nun pueden sirvir pa normalizar un conflictu nin un xenocidiu” y recalquen que, ensin valores éticos, “una prueba deportiva pierde la so épica y queda reducida a un simple exerciciu físicu”.

La organización de la Vuelta, pola so parte, nun fixo declaraciones sobre estes crítiques, centrándose na preparación d’un percorríu que volverá situar a Asturies como unu de los escenarios clave de la ronda ciclista.