La vicepresidenta y conseyera de Presidencia, Retu Demográficu, Igualdá y Turismu, Gimena Llamedo, anunció a los representantes de el trabayadores de l’Alministración na Mesa Xeneral de Negociación d’Empléu Públicu que los primeros resolvimientos de teletrabayu van echar voz de de manera inminente.

El Gobiernu d’Asturies empieza asina a autorizar el teletrabayu de los emplegaos públicos conforme al Decretu 9/2023, de 3 de febreru, pol que se regula esta modalidá de prestación de servicios a distancia na Alministración del Principáu, los sos organismos y entes públicos, publicáu nel Boletín Oficial del Principáu (BOPA) el pasáu 13 de febreru. Esta norma púnxose en marcha una vegada aprobada la nueva estructura del gobiernu ya identificaos los puestos nos qu’emplegaos y emplegaes públicos pueden teletrabayar.

Esta nueva modalidá de prestación de servicios foi resultáu del alcuerdu coles organizaciones sindicales representaes na Mesa Xeneral de Negociación: CCOO, CSIF, SAIF y UXT.

Hasta agora, presentáronse 1.437 solicitúes d’un total de 4.570 emplegaos y emplegaes públicos qu’ocupen puestos consideraos teletrabajables o parcialmente teletrabajables. Un 80% fueron tramitaes por personal funcionariu y el 20% restante, por personal llaboral.

El decretu dexa hasta un máximu de dos díes a la selmana de teletrabajo y el 91% de les solicitúes formúlense para esos dos díes selmanales.

Per otra parte, el 74% de los pidimientos fueron tramitaes por muyeres y el 26% por homes. Amás, prácticamente toles solicitúes opten a un períodu de teletrabajo de seis meses, el máximu previstu nel decretu.