L’HUCA axunta a 450 profesionales pa impulsar la calidá na asistencia sanitaria

L'hospital espón 68 trabayos científicos en formatu póster presentaos pa la xornada

0
63
L’HUCA axunta a 450 profesionales pa impulsar la calidá na asistencia sanitaria

L’Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA) axunta esti martes a 450 profesionales del sistema públicu de salú na xornada Calidad y gestión clínica. Una mirada al futuro, qu’entamen l’Institutu Asturianu d’Alministración Pública Adolfo Posada y el Serviciu de Salú del Principáu (Sespa). El conseyeru de Salú, Pablo Fernández Muñiz, inauguró esta mañana la xornada, qu’impulsa la cultura de la calidá na asistencia sanitaria n’hospitales y centros de salú, mediante’l desenvolvimientu del modelu de xestión clínica.

En total, presentáronse 68 trabayos científicos en formatu póster que tán espuestos na redoma del salón d’actos del HUCA. D’ellos, 22 compiten na categoría d’atención hospitalaria, 7 na d’atención primaria, 14 en coordinación, 19 en xestión y 6 en servicios básicos.

L’actu empezó con un debate sobre’l futuru de la xestión clínica n’Asturies. De siguío, van constituyise cinco meses de trabayu nes que van compartise les esperiencies de les unidaes de xestión clínica de los centros de Trevías, El Llano y El Natahoyo-Tremañes y les árees de xestión clínica de Corazón y d’Urxencies del HUCA. Amás, va analizase la integración del modelu de xestión clínica na rede de salú mental y l’atención centrada nos pacientes. Otra de les meses va tratar sobre’l Plan Nacional frente a la Resistencia a Antibióticos.

A les cinco y media de la tarde, el presidente de la Fundación Hospital Optimista, Florent Amion, va pronunciar la conferencia Soñar un hospital optimista: cómo transformar la cultura de la queja en la cultura del agradecimiento, que va preceder a la clausura, al cargu de la directora xerente del Sespa, Concepción Saavedra.