Los efectos positivos de la cerveza ensin alcohol na salú

Nuna cerveza 0,0 atopamos agua, malta de cebada, maíz, lúpulu… Dalgunos compuestos presentes nestes bébores podríen tener efectos antiosidantes, y, al nun tener alcohol, evitaríen los perxuicios asociaos al consumu d'alcohol

0
198
Los efectos positivos de la cerveza ensin alcohol na salú. / Pixabay
Los efectos positivos de la cerveza ensin alcohol na salú. / Pixabay

El consumu de cerveza ensin alcohol tien efectos positivos na salú. Un nuevu estudiu revela que distintos tipos d’estes bébores tienen efectos antiosidantes que podríen protexer frente a enfermedaes neurodexenerativas. El Grupu de Neuroquímica de la Universidá de Castiella-La Mancha (UCLM) comprobó que distintos estractos de cerveza modulan los receptores d’adenosina, rellacionaos col estrés oxidativo nes célules y que s’atopen afectaos nos pacientes con alzheimer. La negra ye la que más propiedaes protectores tien. Tamién ye relevante que la cerveza ensin alcohol produz efectos positivos, ensin los efectos negativos de les bébores alcohóliques.

Pel branu, cola consiguiente medría de consumu de cerveza nel nuesu país, onde amás la opción 0,0 consiguió una cuota de mercáu enforma mayor que n’Europa, el trabayu de el investigadores de la Facultaes de Ciencies Químiques y Tecnolóxiques y de Medicina de Ciudá Real vien sumase a los que defenden los posibles beneficios de ciertos compuestos presentes en delles bébores lleldaes.

Los componentes de la cerveza, por sí solos, producen efectos saludables

La novedá ye que nesti artículu, publicáu na revista Nutrients, les primeres resultancies en llaboratoriu apunten a que los componentes de la cerveza, por sí solos, producen efectos saludables. Na variedá ensin, estos efectos positivos nun se veríen contrarrestaos polos negativos derivaos del consumu d’alcohol.

Los científicos de la UCLM repararon los efectos en cultivos de célules de dos tipos de tumores del sistema nerviosu, gliomas y neuroblastomas. Sometíes a condiciones similares a les qu’asoceden nes enfermedaes neurodegenerativas, les célules vense afectaes. Pero en presencia d’estractos de cerveza “los efectos reviértense”, afirma Mairena Martín, profesora de Bioquímica y Bioloxía Molecular ya integrante del grupu.

«Los estractos de cerveza tienen un papel protector frente a la oxidación, y los efectos reparaos paecen tener relación con el receptores de adenosina», añede Martín. El receptores celulares que recueyen el mensaxe de les molécules son esenciales para’l correctu funcionamientu del celebru.

Los componentes de la cerveza

El profesor de la Facultá de Medicina de Ciudá Real, José Luis Albasanz, coautor del trabayu, apunta a futures meyores na investigación de los componentes de la cerveza. «Queremos saber qué produz esos efectos. Pensamos que pueden debese a una molécula llamada xanthohumol, presente nel lúpulu», señala Albasanz. L’interés por cómo afecta al nuesu organismu una de les bébores más consumíes nel mundu, nesti estudiu ensin la presencia del alcohol, xenera nueves llínees d’investigación.

Esti estudiu sobre la cerveza ensin alcohol xenera nueves llínees d’investigación

El grupu de Neuroquímica de Ciudá Real tien estudios bien consolidaos rellacionaos colos componentes presentes n’otres bébores y con efectos probaos, como’l resveratrol y el vinu tinto. El resveratrol que producen delles plantes como respuesta inmunitaria ta na uva tinta y los frutos coloraos.

Los efectos antiosidantes y el so beneficiu frente a enfermedaes cardiovasculares y neurodexenerativas yá cunten con un mayor respaldu científicu. Según el autores, el xanthohumol y la cerveza podríen siguir la mesma llínea. L’alternativa ‘ensin’ non solo enfresca y evita los inconvenientes del consumu d’alcohol, sinón que podría ser, inclusive, saludable.