La Conseyería d’Educación autorizó la fusión de los colexos alcordaos Los Robles (Llanera) y Peñamayor (Siero), pertenecientes a Fomentu de Centros d’Enseñanza, dende’l próximu cursu (2024-2025). A partir del mes de setiembre, so un mesmu equipu directivu y con un únicu proyectu educativu, les clases d’Infantil y Primaria van impartir na see de Siero y les de Secundaria y Bachilleratu, na de Llanera.

El resolvimientu, ellaborada pola Dirección Xeneral de Centros, Rede 0-3 años y Enseñances Profesionales dempués de meses de trabayu, cuenta yá cola firma de la conseyera, Lydia Escayu. El nome del centru resultante va ser Colexu de Fomentu Los Robles-Peñamayor.

Una vegada llista’l resolvimientu, el nuevu colexu surdíu de la fusión va poder empezar el próximu llunes, 22 d’abril, el procedimientu d’almisión con normalidá, pa unes aules con alumnáu misto.

La propiedá d’estos dos centros comunicó’l so compromisu de fusionalos mientres la celebración de les comisiones de conciliación convocaes pol Gobiernu d’Asturies, nel primer trimestre del cursu, pa conocer los motivos polos que se caltenía la segregación por sexu del alumnáu de 1º de Primaria.