La conseyera d’Educación, Lydia Espina, axuntóse colos alcaldes de la Comarca de la Sidra, que manifestaron la so intención de formar parte de la rede autonómica, pública y gratuita de Les Escuelines, p’alumnáu de 0 a 3 años.

Sariegu va estrenar anguaño una escuela nueva construyida pol Gobiernu d’Asturies, dientro de la primer fase d’esta iniciativa. Pela so parte, Villaviciosa, Colunga, Nava, Cabranes y Bimenes van integrar les sos escueles municipales a partir de 2025, si la Xunta Xeneral aprueba’l proyectu de llei qu’agora mesmu ta en fase d’información pública.

Escayu tuvo acompañada pola directora xeneral de Centros, Rede 0-3 años y Enseñances Profesionales, Eva Ledo, y pola secretaria xeneral técnica, Begoña Fernández. Na xunta participaron el rexidores de Villaviciosa, Alejandro Vega; Nava, Juan Cañal; Colunga, José Ángel Toyos; Cabranes, Gerardo Fabián Martínez; Bimenes, Aitor García; y Sariegu, Saúl Bastián.

Mientres l’alcuentru, la conseyera esplicó’l conteníu del proyectu de llei y la tramitación pindia. Tamién aportunó en que, si la norma nun s’aprueba, nun va ser posible la integración de les actuales escueles municipales na rede autonómica. La intención ye que la Xunta Xeneral de lluz verde a la norma a finales d’añu, de cuenta que nel primer semestre de 2025 xestiónense les primeres integraciones y sían efectives a partir de setiembre del mesmu añu, esto ye, para l’entamu del cursu 2025-2026.

Per otru llau, la titular d’Educación resolvió duldes específiques de cada unu de los conceyos, sobro les plantiyes, el procedimientu d’almisión del alumnáu, el mecanismu de compensación de los conceyos que paguen a el educadores percima de la media, la planificación pa la construcción de nuevos centros o la xestión de los comedores. Igualmente, s’intercambiaron y actualizaron datos de les sos respectives escueles.