El presidente d’Asturies, Adrián Barbón, anunció güei la concesión de la Medaya d’Asturies a Luis Benito García, director de la Cátedra de la Sidra y promotor de la candidatura qu’impulsó la declaración de la cultura sidrera asturiana como Patrimoniu Inmaterial de la Humanidá.
«Profesionales de distintos perfiles trabayaron bien duru pa consiguir esti llogru, so la coordinación d’un comité director dafechu comprometíu cola so xera, dispuestu a superar los retos y desafíos hasta consiguilo. Yera un oxetivu ambiciosu, pero los fechos demuestren que yera posible», manifestó’l presidente.
Nel Llagar Cortina, en Villaviciosa, onde se celebró esta reconocencia, Barbón destacó la so trescendencia, que va suponer un revulsivu p’Asturies «a tolos niveles».
El presidente encamentó a nun perder de vista los compromisos adquiríos al rodiu de la preservación y proyección de la cultura sidrera y los sos valores únicos, que van dende l’escanciáu hasta los cantares populares, el llinguaxe propiu o les manifestaciones artístiques. «Tamién tenemos de perfeccionar el procesu d’ellaboración y distribución de la sidra», abondó.
«Hai enforma que facer, y non solo dende’l Gobiernu d’Asturies, sinón tamién dende los conceyos, les asociaciones, l’empresariáu, el sector turísticu, la Universidá d’Uviéu y la ciudadanía. Tamos de norabona, porque Asturies ta de restallu».