La Conseyería d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu sacó a llicitación les obres de la rede de saneamientu de Panes, capital del conceyu del Valle Bah.u de Peñamellera con un presupuestu d’actuación de 331.511 euros y un plazu d’execución de 16 meses.

Les obres, cofinanciaes pol Fondu Européu de Desenvolvimientu Rexonal (Feder), van beneficiar a más de 2.900 habitantes y van dexar evitar la entrada de distintos regueros procedentes de la sierra de Urgabes na rede municipal de saneamientu. Pa ello, prevese la captación de les agües na so cabecera pa conduciles por separáu hasta la canal esistente, por aciu la construcción de trés colectores.

El primeru de los conductos, de 445 metros de llargor, empecipiaráse nel puntu más altu y va captar les agües que s’incorporen agora a la rede municipal. Nel tramu qu’escurre ente la ilesia parroquial de San Vicente d’Abá y la carretera N-621 proxectóse, en paralelu, una tubería de PVC que va recoyer les agües residuales.

Un segundu colector va conducir les agües d’aliviu del depósitu d’agua potable de Panes hasta l’arqueta na que s’empecipia’l descabezado de regueros.

L’últimu colector va recoyer l’agua que s’atropa al este de Panes y na marxe esquierda, en dirección a Riañu, por aciu una arqueta y dirixir a la canal esistente, una vegada cruciada la N-621. Sobro esta tubería construyirá un paséu de trés metros d’anchu que va comunicar la carretera cola sienda piatonal de la canal.