La Conseyería d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu va invertir 328.000 euros nes obres de renovación del suministru d’agua de Areñes y Belonciu, en Piloña, que se van empecipiar n’abril y van concluyir en septiembre. La viceconseyera de Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu, Nieves Roqueñí, esplicó güei los detalles del proyectu al alcalde, Iván Allende, y a los vecinos de dambes localidaes, nuna xunta celebrada na escuela d’Areñes.
Amás de la renovación de la rede, l’actuación inclúi la conducción dende’l manantial hasta los depósitos de Areñes y Belonciu. Los trabayos impliquen la baltadera de la captación actual y l’acondicionamientu del decantador. Igualmente, van sustituyise 1.600 metros de tubería ente la captación y el depósitu d’Areñes, 800 metros ente esta última instalación y la de Belonciu, y otros 600 que se van encargar nun futuru del suministru directu a la población d’Areñes.
Tamién se van acondicionar los dos equipamientos por aciu la llimpieza, impermeabilización, pintura y renovación de les válvules y de los equipos desinfestantes. Les obres, que van beneficiar a más de 300 habitantes, van rematar cola pavimentación de los caminos y viales afectaos.
Los núcleos de Areñes y Belonciu abastécense anguaño d’agua potable dende’l manantial d’El Cabritu, en la riega Escobio. La captación que recueye les agües tien más de 30 años y ta afectada por una fana de tierres que produz atascos frecuentes.
Per otra parte, Roqueñí indicó que les obres de saneamientu que se tán executando en La Piñera y en delles zones del ríu Piloña, en L’Infiestu, van rematar en septiembre. Nesti proyectu inviértense 551.633 euros procedentes del Institutu pa la Restructuración de la Minería de Carbón y Desenvolvimientu Alternativu de les Comarques Mineres.