El Boletín Oficial del Principáu d’Asturies (Bopa) publica güei una convocatoria d’ayudes, dotada con 200.000 euros, dirixida al sector anguleru afectáu pola aplicación de los planes de xestión y zones de pesca de l’angula. Estos recursos tienen como finalidá compensar la perda d’ingresos provocada pol cese temporal de la pesca pola aplicación de la lexislación europea.

Esta normativa, establecida nel Reglamentu de la Unión Europea sobre la Política Pesquera Común, regula los planes tresañales pal caltenimientu y esplotación sostenible de los recursos biolóxicos marinos, y obliga a paralizar temporalmente l’actividá pesquera pa fomentar la pesca sostenible y la recuperación y caltenimientu de los recursos biolóxicos acuáticos.

Los beneficiarios d’estes ayudes son los armadores de buques pesqueros y los pescadores d’embarcación de la modalidá d’artes menores o palangre de fondu y pescadores a a pie del la caladeru cantábricu noroeste, con llicencia pa la pesca de l’angula mientres la campaña 2023/2024, incluyíos nos planes de xestión y zones de pesca de l’angula d’Asturies.