El conseyeru de Mediu Rural y Política Agraria, Marcelino Marcos, inauguró güei la nueva cubierta de la rula de pescadores de Cuideiru, na que s’invirtieron 191.202 euros, Les obres consistieron nel aislamientu térmicu y acústicu del edificiu, lo que facilita la puya de pexe y bloquia el ruiu esterior énte condiciones meteorolóxiques adverses.

La sustitución de l’anterior estructura llevóse a cabu per aciu una baltadera controlada, lo que dexó caltener intactos los muros de formigón perimetrales y dos de les pilastres compartíes cola edificación colindante. Amás, construyéronse seis nueves pilastres metáliques pal arranque de les nueves columnes.

La nueva cubierta, de tipu industrial, cuenta con paneles aislantes d’aceru de 80 centímetros d’espesura. Pela so parte, l’almacen norte y sur cubriéronse con una nueva cubrición y cerráronse perimetralmente con malla metálica. Tamién s’anovó la instalación eléctrica y instaláronse nueves lluminaries.

Les obres de renovación de la cubierta sufragáronse en parte con recursos del Fondu Européu Marítimu de Pesca y Acuicultura (Fempa), que cubrió’l 70% de costu de l’actuación.

Mientres la visita, el conseyeru anunció que la Conseyería yá empecipió la tramitación pa instalar una nueva fábrica de xelu, con un presupuestu que va rondar los 200.000 euros. Esta infraestructura va ser clave pa garantizar el suministru continuu de xelu a la flota pesquera y va ameyorar les condiciones de caltenimientu del pexe dende la so captura hasta la so primer venta. Esta actuación va completar les meyores realizaes nel puertu pesqueru de Cuideiru, a les qu’amás de la cubierta, hai que sumar la instalación l’añu pasáu d’una moderna grúa pa la carga y descarga de pexe a pie de muelle, que supunxo una inversión de 45.980 euros.