Moriyón comprométese a diseñar un plan pa «rellanzar» Perlora

"Siempres foi un llugar abiertu, d'usu y esfrute pa los ciudadanos y asina tien de siguir", diz la candidata de Foru

0
779
Carmen Moriyón, en Perlora. / Foru Asturies
Carmen Moriyón, en Perlora. / Foru Asturies

La candidata de Foro a la presidencia del Principáu, Carmen Moriyón, visitó güei les instalaciones de la Ciudá de Vacaciones de Perlora. Ellí aconceyó con diverses asociaciones vecinales de la zona. Fízolo acompañada por Carmen Fernández y Pablo González, número cuatro y siete, respectivamente, de la candidatura autonómica, y pola candidata a l’Alcaldía de Carreño, Alejandra Martínez.

«Perlora tien una situación privilexada que dende Foru queremos aprovechar con un plan que permita optimizar el so potencial económicu y turísticu. Pa ello, güei comprometimos a consensuar colos vecinos los proyectos, los plazos y el financiamientu necesariu para rellanzar lo que güei ye un pueblo pantasma», esplicó Moriyón.

Los dirixentes de Foru denunciaron «l’estáu d’abandonu» qu’ufierta la Ciudá de Vacaciones de Perlora con «instalaciones y equipamientos desdexaos, y con una falta absoluta de caltenimientu y llimpieza de les cais y zones verdes». Una situación qu’atribuyeron «a la desidia y falta d’idees de los gobiernos socialistes». Recordaron que «fai casi trelce años que’l Gobiernu del Principáu decidió cerrar les sos instalaciones y condergales al derrumbe».

Otra manera, Foru propónse «consensuar colos vecinos de Perlora los proyectos que ‘espierten’ esti espaciu allugáu nuna redolada privilexada», afirmó Moriyón. “Toa Asturies ta precisada de proyectos que reactiven la economía y, ensin dulda, el complexu vacacional de Perlora nun puede caltenese zarráu por más tiempu. El turismu, el comerciu y l’hostelería local van vese beneficiaos cola so reapertura». «Perlora siempres foi un llugar abiertu, d’usu y esfrute pa los ciudadanos y asina tien de siguir», concluyó.