Pérez Simón, presidente del Conseyu Social de la Universidá d’Uviéu

La designación, publicada güei en BOPA, cierra'l procesu de renovación de los vocales escoyíos pol Executivu y la Xunta Xeneral.

0
568

El Gobiernu asturianu nomó al empresariu asturmexicanu Juan Antonio Pérez Simón presidente del Conseyu Social de la Universidá d’Uviéu. Con esta designación, publicada nel BOPA, ciérrase’l procesu de renovación del órganu universitariu. En feches próximes va aconceyar el plenu del Conseyu Social pa proceder al relevu del presidente, cargu nel que Pérez Simón sustituye al tamién empresariu Ladislao Azcona, y de los vocales nuevos. Desque se realice esti trámite, la presidencia va escoyer a la persona que va asumir les funciones de la secretaría.

El nomamientu de Pérez Simón foi aprobáu pol Conseyu de Gobiernu a propuesta del conseyeru de Ciencia, Innovación y Universidá, Borja Sánchez. Nacíu en Turancias (Llanes), en 1941, Juan Antonio Pérez Simón emigró a los cinco años xunto a la so familia a México. Estudió la titulación de Contador Públicu na Universidá Nacional Autónoma de México y entró en contactu col mundu de la bolsa hasta asociase con Carlos Slim n’Inversora Bursátil, a finales de los años setenta.

La so trayectoria empresarial afianzóse a partir de 1990, cuando Grupo Carso, South Western Bell (güei ATT) y France Telecom adquieren Teléfonos de México. Baxo la so dirección, llogró convertir a la compañía nuna de les empreses de telecomunicaciones más modernes del mundu. Darréu, dexó l’alministración directa y siguió cola so participación nos Conseyos d’Alministración de les empreses más importantes del Grupu.

En 1996 funda la institución ensin fines d’arriquecimientu Juntos Actuando por la Superación, conocida n’España como Fundación JAPS, que proporciona sofitu al desenvolvimientu de proyectos empresariales, culturales y artísticos. La so reconocida colección d’arte cunta con más de 1.700 obres, que van dende la Renacencia a les vanguardies, de la pintura flamenca a la española, y con atención especial a los artistes norteamericanos y llatinoamericanos del sieglu XX.

Forma parte del Conseyu Internacional del Muséu del Louvre, la Fundación Amigos del Muséu del Prado, la Fundación Muséu Reina Sofía, el Conseyu Internacional del Metropolitan Opera de Nueva York y la Hispanic Society de Nueva York, ente otres instituciones. Amás, ye patronu de la Fundación Princesa d’Asturies y vocal de l’Asociación d’Amigos del Arquivu d’Indianos – Muséu de la Emigración.

Fuertemente venceyáu a Asturies, Pérez Simón cedió en depósitu delles obres al Muséu de Belles Artes d’Asturies. Entregó a la Xunta Xeneral el manuscritu de la Carta de Xovellanos al Marqués de Camposagrado sobre’l blasón del Principáu d’Asturies.