Picos d’Europa va cuntar anguaño con un nuevu plan d’usu y xestión

Los órganos de dirección del espaciu protexíu trabayen pa responder les 461 allegamientos que recibió'l documentu, 260 procedentes d'Asturies

0
709
Picos d'Europa va cuntar anguaño con un nuevu plan d'usu y xestión
Picos d'Europa va cuntar anguaño con un nuevu plan d'usu y xestión

El nuevu Plan Rector d’Usu y Xestión del Parque Nacional de los Picos d’Europa va aprobase anguaño. Va ser una vegada s’estudien los 461 allegamientos presentaos, 260 procedentes d’Asturies, 155 de Cantabria y 46 de Castiella y Llión. Los órganos de dirección del espaciu protexíu trabayen yá para contestar de forma individual a cada propuesta de cambéu. Una vegada incorporaos los cambeos necesarios, el patronatu va dar en la ratificación del documentu final.

El plazu d’información pública y audiencia a interesaos del proyectu de nuevu Plan Rector d’Usu y Xestión de Picos d’Europa remató a principios de mayu. Casi’l 80% de los allegamientos presentaos (361) vienen de particulares. A xuiciu de los responsables del espaciu natural esto ye indicativu de la implicación de los ciudadanos y el so interés nes cuestiones rellacionaes cola regulación de los usos y xestión del parque.

El centenar d’allegamientos restantes surden de distintes entidaes y asociaciones. Ente elles, destaquen les 42 unviaes por organismos deportivos. Les asociaciones conservacionistas presentaron 14, ente que dende les distintes alministraciones locales recibiéronse otres diez.