Efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA), con base nel parque de Cangues d’Onís y el Grupu de Rescate alcontraron y rescataron ilesos, esta nueche, a dos senderistes que se desorientaron cuando realizaben una ruta de monte n’Amieva.

Los dos senderistas, dos varones de 76 y 66 años d’edá, fueron alcontraos polos bomberos canguetos a unos 500 metros d’unes antenes asitiaes percima de la llocalidá de Pen. Atopábense nuna fastera con fuerte vexetación y muncho enclín. Hasta’l llugar llegaron con posterioridá’l Grupu de Rescate y al alcuentru de toos el Grupu de Rescate ya Intervención de Monte (GREIM) de la Guardia Civil. Los equipos del SEPA solicitaron la so collaboración pa portear a unu de los afectaos que finalmente consiguió, con ayuda, baxar pol so propiu pie.

Los senderistas fueron treslladaos hasta la localidá de Santillán onde dexaran aparcao’l so vehículu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 18.19 hores. Los mesmos afectaos indicaron que taben realizando la ruta del Beyu Pen pero se desorientaron. Nesi momentu taben nuna zona con muncha maleza y desnivel.

La Sala 112 del SEPA púnxose en contactu telefónicu col Grupu de Rescate que, en falando con ellos, señalen que saben onde s’atopen pero nun creen que puedan salir pelos sos medios. L’equipu va dir movilizándose y amás, como los senderistes señalen que tán viendo en llínea recta la carretera, actívase una dotación de bomberes del parque cangués.

A les 19.28 hores los bomberos alcuentren visualmente a los afectaos pero tienen qu’atopar una vía d’accesu hasta ellos. A les 21.45 los bomberos informen que yá tán colos senderistes. Unu d’ellos tien dificultaes pa caminar polo que se deriva al Grupu de Rescate al parque cangués a buscar una camiya de portéu y solicítase la collaboración del GREIM qu’activa a dos axentes.

A les 23.39 hores el personal del SEPA indiquen que yá tán toos aconceyaos al pie de los perdíos. Yá falaron col GREIM que se dirixe al so alcuentru. Ellos van empecipiar el descensu colos dos senderistes.

Más d’una hora más tarde, a les 01.58 hores, informen que dexaron a los escursionistes nel llugar onde teníen aparcáu’l so vehículu. Tán cansaos pero atópense en perfectu estáu. Nun precisen asistencia sanitaria. Los equipos retiren a les sos respectives bases.