El Gobiernu d’Asturies va destinar 2.713.992 euros a inversiones turístiques en Ribeseya, Cuideiru y Les Regueres col fin d’aumentar la competitividá, dinamizar el sector y diversificar la ufierta d’estos conceyos. La partida autorizada güei súmase a los más de 14,5 millones aprobaos nes últimes selmanes pa esti tipu d’actuaciones, financiaes con fondos NextGenerationEU. La cifra total xube a 17,2 millones.

Les acciones pa Ribeseya encuádrense nos denominaos planes de sostenibilidá. Esta iniciativa plantega 15 actuaciones, ente elles, la puesta en marcha de cinco centros d’interpretación de la naturaleza, según meyores d’accesibilidá, la construcción d’una infraestructura ciclista y l’adaptación de dos siendes piatonales. Tamién inclúi l’actualización de l’aplicación turística del conceyu y la señalización de zones rurales.

Per otru llau, les inversiones previstes en Cuideiru y Les Regueres formen parte de les acciones de cohesión de destinos Cocina de Paisaxe, incluyíes nel Plan Nacional de Turismu Enogastronómicu 2022. En Cuideiru, ente otros oxetivos, destaquen la señalización y meyora d’accesos a les sableres por aciu la recuperación ambiental, la protección frente al cambéu climáticu y l’acondicionamientu d’espacios naturales. Tamién se van acometer obres en dos tales piatonales y cicloturistes, de la que se va promover la movilidá sostenible. Amás, el puertu deportivu va dotar con servicios básicos.

En Les Regueres, les acciones van centrase na puesta en valor del patrimoniu romanu del conceyu, como la villa romana de Valdunu; la creación d’una rede ciclosenderista y la recuperación ambiental de los meandros del ríu Nora.