Salú aplica midíes adicionales pa ralentizar la tresmisión del coronavirus

La conseyería recuerda a la ciudadanía que si viaxó a zones afectaes y presenta síntomes respiratorios como tos, fiebre o falta d’aire, tien que llamar al 112

0
629

La Conseyería de Salú va aplicar midíes adicionales pa ralentizar la tresmisión del coronavirus nuevu. Asina lo comunicó esti miércoles el conseyeru, Pablo Fernández Muñiz, al Comité de Coordinación d’Asturies frente al coronavirus nuevu. Muñiz esplicó qu’España «sigue en fase de contención» y precisó que «s’aumentó la sensibilidá del sistema de detección y midíes pa ralentizar la tresmisión de la enfermedá».

El Sespa repite los conseyos empobinaos a los profesionales, que consisten n’estremar les midíes d’hixene de manes, y l’usu de mázcares quirúrxiques pa pacientes con clínica respiratoria y el personal sanitario que los atiende. Amás, han usar l’equipu de protección individual pa realizar la toma de muestres a persones con sospecha de sufrir esta patoloxía. El personal considerao contactu estrechu va controlase polos servicios de prevención de riesgos llaborales del área sanitaria y de Vixilancia Epidemiolóxica.

Conseyos

El Sespa desaconseya a los profesionales l’asistencia a congresos, xornaes, seminarios y cursos de formación presenciales, sacante les sesiones clíniques de los servicios. Amás, el Serviciu de Salú retardó tola actividá docente nos centros sanitarios con casos positivos. Tamién restrinxó temporalmente la presencia de visitadores médicos y voluntarios a hospitales y centros de salú. Aparte, decidió llimitar l’acompañamientu de pacientes hospitalizaos o n’Urxencies a un únicu familiar que nun presente fiebre nin síntomes respiratorios agudos.

Pa prevenir la tresmisión de la infección, les autoridaes sanitaries aconseyen la llavadura frecuente de manes con agua y xabón, amás d’usar el flexu del coldu o pañuelos desechables d’un solu usu pa tusir o espirriar. La ciudadanía dispón d’información sobre esti virus respiratoriu nuevu na páxina web Astursalud. El Principáu va siguir informando de la evolución de la situación cuando haya novedaes.