La Xunta del Patronatu Municipal de Deportes axudicó güei la xestión y el caltenimientu de la piscina municipal que preve reabrir les sos instalaciones esta primavera, a partir d’abril. La empresa ‘Veolia’ fíxose col contratu de caltenimientu, por un importe de 307.456 euros, ente que la xestión recayó na empresa ‘33600 Xestión Sport’, por un importe de 119.837 euros, dambos para un periodu de dos años que pueden ser prorrogables.
Los dos contratos van formalizase nesti mes de febreru y yá en marzu la empresa responsable del caltenimientu y los servicios enerxéticos va poner a puntu les instalaciones y va adquirir, a manera d’inversión, un cobertor térmicu pa optimizar el caltenimientu de la temperatura de l’agua.
De manera paralela la sociedá axudicataria de la xestión va encarar la planificación del programa d’actividaes de la piscina, que tamién va disponer d’un ximnasiu. En concretu, esta empresa va responsabilizar de la xestión integral del centru deportivu, qu’entiende la seguridá, la llimpieza, la prestación de socorrismu y les actividaes deportives tant acuátiques como en tierra. Con tou, la previsión apunta a qu’a partir d’abril podría reabrise al públicu la piscina.
Pa la conceyala de Deportes, Cintia Ordóñez, “l’axudicación d’estos dos contratos ye una bien bona noticia, ye un pasu en firme pa la reapertura al curtiu plazu de la piscina municipal, una cuestión que siempres nos esmoleció y ocupáu, dende’l so zarru coincidiendo col andanciu, y que foi oxetu d’un procesu complexu y llargo a nivel técnicu y alministrativu pa poder abrir qu’agora resolvemos”.
“Dende’l Conceyu apostamos por potenciar y fomentar el deporte en toles sos disciplines y favorecer un estilu de vida saludable ente la población, dende los neños y neñes hasta los mayores. La piscina ye un recursu demandáu polos nuesos vecinos y quiero animalos por tantu a qu’a partir d’esta primavera alleguen a la piscina, inscribir nes distintes actividaes que se van a ufiertar y esfruten de les instalaciones”, convidó.
La piscina municipal cerró les sos puertes en 2020 por cuenta del andanciu de la covid. Dende entós y hasta agora trabayóse pa volver poner en marcha la instalación, lo que supunxo obres de meyores y remodelación y la redacción de los nuevos pliegos técnicos y alministrativos, un procesu que foi complexu y llargu y qu’agora se resolvió cola axudicación de los contratos.