Los conductores de dos turismos resultaron mancaos de considerancia tres chocar, por causes que se desconocen, na N-630, al altor del puntu kilométricu 43-44, en Baiña, Mieres.

Según datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU), los dos varones, fueron treslladaos al Hospital Universitariu Central d’Asturies (HUCA) n’Uviéu. Por cuenta de más pruebes y hasta nueva valoración médica unu presenta pronósticu grave y otru reserváu. Fueron atendíos y sacupaos polos equipos médicos de les UVIS móviles de Mieres y de Llangréu.

Dambos conductores tuvieron que ser escarcelaos por efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) con base nos parques de Mieres y Samartín del Rei Aurelio. La dotación movida dende’l parque mierense foi la primera en llegar al llugar y empecipiar la escarcelación del conductor que presentaba más gravedá y taba más atrapáu. Al tratase d’un turismu de trés puertes en primer llugar retiraron la del conductor y con un RAM (un pistón hidráulicu) abrieron espaciu ente’l tableru y el motor y sacaron al mancáu, inmovilizáu, cola tabla de rescate por aciu una maniobra de Rautek, una técnica de rescate que dexa mover rápido a una persona mancada a un llugar seguru.

Los bomberos movíos dende’l parque de Samartín del Rei Aurelio encargáronse d’escarcelar al otru mancáu. Nesti casu estrayéronlu cola tabla de rescate, inmovilizáu con collarín, pela puerta trasera derecha del turismu, en diagonal, a 60 graos. El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 22.11 hora d’ayeri llunes. Na llamada indicaben que chocaren dos coches y los sos conductores taben atrapaos.