Un mozu de 26 años muerre nun accidente de tráficu en Candamu

Dos vehículos topetaron, por causes que se desconocen, na carretera AS-237, en Sandiche

0
130

Un mozu de 26 años d’edá morrió nun accidente de tráficu na carretera AS-237, en Sandiche, nel conceyu de Candamu. Los fechos tuvieron llugar pasaes les ocho de la tarde del llunes. Dos vehículos que topetaron, por causes que se desconocen. Los restos mortales del fináu, conductor d’unu de los vehículos implicaos nel accidente, tuvieron que ser escarcelaos por efectivos de bomberos. La Guardia Civil fíxose cargu de los trámites para proceder al llevantamientu del cadabre.

El conductor del otru vehículu siniestrado, un varón de 62 años d’edá, resultó ilesu, según los datos facilitaos pol Serviciu d’Atención Médica Urxente (SAMU). L’home foi treslladáu n’ambulancia al centru de salú de Grau, onde foi atendíu.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 20.21 hores. Na llamada indicaben que dos coches topetaren na citada carretera y el conductor d’unu d’ellos taba atrapáu. La Sala 112 del SEPA movilizó una dotación de bomberos del parque de Grau y paralelamente pasó l’avisu al SAMU ya informó a la Guardia Civil de Tráficu. La cayida d’un árbol que cortaba’l pasu por completu na carretera podría ser la causa del accidente.