Una muyer finó na quema d’una vivienda allugada na localidá de Maza, Piloña. La Guardia Civil fíxose cargu de los trámites pal llevantamientu del cadabre. Los restos mortales de la muyer, de 71 años, fueron recuperaos, una vegada escastada la quema y tres la correspondiente autorización por efectivos de Bomberes del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) con base nos parques de Piloña y Cangues d’Onís. Hasta’l llugar tamién se movió’l xefe de zona del oriente. La quema xamuscó por completu una vivienda de dos altores que s’esbarrumbó prácticamente na so totalidá na planta inferior del inmueble.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 06.57 hores. Na llamada indicaben que taba quemando una casa de dos altores. Creía que nun había naide afectao porque fuera’l so vecín el que-y pidiera que sollertara de la quema y atopábase bien. La Sala 112 del SEPA movilizó una dotación de bomberes del parque de Piloña ya informó al xefe de zona oriental que tamién se movió al incidente. Mientres los bomberos dirixir al llugar la Guardia Civil, con una patrulla nel incidente, informa qu’hai una persona finada nel interior de la vivienda.

Cuando los bomberos lleguen al llugar la quema ta bien desenvuelta. Movilízase otra dotación dende’l parque de Cangues d’Onís. Por cuenta de la gran cantidá d’escombros tán realizándose los llabores d’estinción dende l’esterior del inmueble que prácticamente se derrumbó na so totalidá. A les 09.23 hores el xefe de zona da por controlada la quema. Tán desescombrando pa tratar d’alcontrar a l’afectada. A les 10.50, en recibiendo l’autorización de la policía xudicial, informen que recuperaron los restos mortales de la finada. Nel llugar van permanecer efectivos del parque piloñés realizando xeres d’enfriamientu. Hasta l’incidente moviéronse 9 efectivos de bomberos y el xefe de zona oriental.