Efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA), de los parques de Barres y Grandas de Salime, xunto al Xefe de Bomberos de la Zona Noroccidental escastaron la quema declarada n’una casa na llocalidá de Santa María, en Grandas de Salime. El fueu xamuscó por completu la cocina.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies recibió l’avisu a les 9:23 hores. Na llamada indicóse que taba amburando la cocina d’una casa. De momentu movilizóse al Xefe de Bomberos de la Zona Noroccidental, al pie de los efectivos de los parques de Barres, Grandas de Salime y Tebongu, que se treslladaron col vehículu primera salida, dos
autobombas forestales y un vehículu d’altor. Finalmente, nun foi necesaria la intervención del efectivu de Tebongo, que se movilizó cola autoescalera.

Una vegada na zona, los bomberos atacaron la quema, que los vecinos del llugar intentaren apagar, utilizando dos llínees d’agua, una dende l’esterior y otra dende l’interior del inmueble. Los bomberos dieron per controláu la quema a les 9:57 hores. Los efectivos esfrecieron la zona y comprobaron, cola cámara d’imaxes térmica, que nun quedaren puntos calientes. Tamién dieron en desescombrar la cocina que resultó xamuscada.