La Policía Local de Xixón sigui percorriendo les cais de la ciudá pa controlar el cumplimientu de les midíes que supón la declaración del estáu d’alarma. Los axentes viérsonse obligaos a intervenir esti sábadu pa pesllar dellos establecimientos hosteleros que se negaben a zarrar. Por esti motivu, más d’una ventena d’ellos foron denunciaos pol cuerpu policial y propuestos pa una sanción mínima de 3.000 euros. La Policía Local patrulla esti domingu con mensaxes d’audiu que recuerden a la población que la circulación de persones ta llindada, salvu en casos escepcionales.
Nesti sentíu los axentes propunxeron pa sanción, a lo llargo de la mañana, a una ventena de persones que «s’atopaben tomando’l sol nes sableres de Poniente y L’Arbeyal, circulando en bicicleta pol Parque Fluvial o pasiando pol Paséu de Begoña». Según esplica’l Conceyu nuna nota de prensa, toes estes persones foron identificaes. Darréu, enviose la so propuesta de sanción a Delegación de Gobiernu. Les sanciones, tipificaes como graves, parten de los 3.000 euros y pueden algamar hasta los 600.000 euros.
L’alcaldesa de Xixón, Ana González, fizo un llamáu a la «responsabilidá» de la población pa cumplir les normes. «Trátase non solo de nun contaxanos nós, sinón de nun contaxar a los demás”.