Una ventena de xixoneses, sancionaos por «salir a tomar el sol»

Les sanciones tipificaes como graves parten de los 3.000 euros y pueden algamar hasta los 600.000 euros

0
727
Vista de la sablera de San Llorienzo
Semeya d'archivu de la sablera de San Llorienzo. / Pixabay

La Policía Local de Xixón sigui percorriendo les cais de la ciudá pa controlar el cumplimientu de les midíes que supón la declaración del estáu d’alarma. Los axentes viérsonse obligaos a intervenir esti sábadu pa pesllar dellos establecimientos hosteleros que se negaben a zarrar. Por esti motivu, más d’una ventena d’ellos foron denunciaos pol cuerpu policial y propuestos pa una sanción mínima de 3.000 euros. La Policía Local patrulla esti domingu con mensaxes d’audiu que recuerden a la población que la circulación de persones ta llindada, salvu en casos escepcionales.

Nesti sentíu los axentes propunxeron pa sanción, a lo llargo de la mañana, a una ventena de persones que «s’atopaben tomando’l sol nes sableres de Poniente y L’Arbeyal, circulando en bicicleta pol Parque Fluvial o pasiando pol Paséu de Begoña». Según esplica’l Conceyu nuna nota de prensa, toes estes persones foron identificaes. Darréu, enviose la so propuesta de sanción a Delegación de Gobiernu. Les sanciones, tipificaes como graves, parten de los 3.000 euros y pueden algamar hasta los 600.000 euros.

L’alcaldesa de Xixón, Ana González, fizo un llamáu a la «responsabilidá» de la población pa cumplir les normes. «Trátase non solo de nun contaxanos nós, sinón de nun contaxar a los demás”.