Alimerka inaugura’l so supermercáu de Nuevo Roces

Esta nueva tienda, qu’ocupa casi 5.000 metros cuadraos, cuenta con 90 places d’aparcamientu y supon la creación de 42 puestos de trabayu

0
739

Los vecinos de Nuevo Roces tan de norabona. Alimerka inauguró esti xueves un nuevu supermercáu, el primeru del barriu. Esta nueva tienda, qu’ocupa casi 5.000 metros cuadraos, cuenta con 90 places d’aparcamientu y supon la creación de 42 puestos de trabayu. Con esta apertura, Alimerka espera ameyorar los servicios de la zona, una y bones los vecinos víense obligaos a movese en coche para poder realizar les sos compres.

Cola apertura d’esta tienda Alimerka estrena’l serviciu Click & Collect. Productos esfrecíos, conxelaos y secos que los veceros van poder recoyer nunes novedoses taquilles con sistema de conxelación y refrigeración. Con esta innovadora infraestructura, la compañía va poder garantizar la frescura de tolos productos adquiríos, una y bones la cadena de fríu siempres ta caltenida. Los veceros van poder usar esti serviciu de forma totalmente gratuita, y recoyer les sos compres nun máximu de cuatro hores dende la realización de los sos pidíos online. Con esti nuevu serviciu, que nel futuru podría estendese a otros establecimientos, la compañía sigue trabayando nel so tresformamientu dixital, que se suma a la recién apaición de la so nueva app.