La Conseyería d’Educación pon güei en marcha la campaña de prevención d’adicciones tecnolóxiques Menos pantalles, más vida, dirixida a la comunidá educativa y abierto a la participación activa y voluntaria de los centros d’enseñanza. La propuesta, destinada a toles etapes educatives, empecipia cola tema Salú y vida, sol lema VoyAClaseEnBici.

La iniciativa, presentada n’agostu na Feria Internacional d’Amueses d’Asturies, foi tresmitida a les direcciones de los centros xuntu colos detalles prácticos de funcionamientu y el calendariu de desenvolvimientu. La conseyería repitió a los responsables de los centros la invitación a participar y la importancia d’implicar al alumnáu y les families.

Menos pantalles, más vida enceta una problemática de plena actualidá y tien como oxetivu cavilgar sobro l’usu d’internet y les nueves tecnoloxíes. De manera especial, pretende incidir nos peligros del abusu d’aplicaciones móviles y redes sociales. De forma paralela, la campaña plantega alternatives empuestes a garantizar la seguridá del alumnáu y promover vezos saludables. Esta iniciativa enmarcar nel compromisu del Gobiernu d’Asturies de desenvolver planes de prevención d’adicciones, nos que trabayen de manera coordinada delles conseyeríes, amás d’otros organismos ya instituciones.

El métodu de trabayu propuestu ye la ellaboración per parte del alumnáu de microproyectos que promuevan l’aprendizaxe por aciu la reflexón, la suxerencia, la investigación, el xuegu y el desenvolvimientu tresversal de temes y competencies. La resultancia se sustanciará en trabayos ellaboraos con material multimedia (cartelos, videos, podcast, infografías, etcétera) y en propuestes d’actividaes pa realizar nel aula o nel centru. Toos estos conteníos tendrán de ser accesibles.

Los centros van unviar dende la so cuenta institucional los trabayos ellaboraos pol alumnáu al corréu vidasaludableeducastur.org. Un equipu de la Dirección Xeneral d’Ordenación, Evaluación y Equidad Educativa va escoyer los proyectos que meyor s’afaigan al formatu y oxetivu de la campaña y va habilitar un sitio web específicu pal so espardimientu, que va ser sofitada nes redes sociales del Gobiernu del Principáu.