Barbón llamenta la situación de Feve pero refuga asumir les competencies

0
877
Un tren de Feve na estación provisional de Xixón
Un tren de Feve na estación provisional de Xixón.

Como la crónica d’una muerte anunciada. Asina calificó’l presidente del Gobiernu asturianu, Adrián Barbón, la situación de Feve n’Asturies. El xefe del Executivu compareció esti xueves en rueda de prensa tres la celebración del conseyu de Gobiernu. A entrugues de los periodistes, el socialista achacó la delicada situación que traviesa la empresa pública a la falta d’inversión. Y apuntó directamente al Gobiernu d’España. «Mientres años los gobiernos de distintu signu nun invirtieron en Feve».

El xefe del Executivu reclamó al Gobiernu central tomar una decisión al respectu: «O s’invierte y se pon a puntu la compañía o que planteguen una solución pa Feve». Barbón asumió la necesidá de revisar les llínees y faer axustes y obres nel trazáu, amás d’anovar un parque móvil que «tien tantos años como yo», sentenció.

A pesar d’ello, el xefe del Executivu refugó asumir les competencies en materia ferroviario. «Ensin fondos pa invertir enriba de la mesa, ¿pa qué lo vamos a asumir nós?». Barbón punxo como exemplu los casos de les comunidaes qu’asumieron les competencies de Feve, onde’l serviciu convirtióse en deficitariu. «Asumir competencia nun puede significar una amenaza pa la estabilidá del Principáu al mediu plazu», remató.