Busquen a una muyer que cayó al mar cuando pescaba en Castrillón

0
140
Busquen a una muyer que cayó al mar cuando pescaba en Castrillón
Un helicópteru mientres la busca. / SEPA

Efectivos d’emerxencies busquen dende esta nueche a una muyer que cayó al mar cuando taba pescando n’Arnao, Castrillón. El Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) caltien activáu un dispositivu de rastréu nel que participen Salvamentu Marítimu, la Guardia Civil y la Policía Local. A lo llargo de la nueche, efectivos de bomberos,  col so l’Helimer y una embarcación de Salvamentu Marítimu, y axentes de la Guardia Civil y Policía Local tuvieron rastrexando tola zona dende’l llugar onde sumió, una antigua fábrica d’una empresa de producción de cinc, hasta la sablera de Salinas.

Ta previstu que a primer hora de la mañana’l Grupu de Rescate del SEPA col helicópteru medicalizáu de’l relevu, pal rastrexu aéreu, al helicópteru de Salvamentu Marítimu. Tamién se movilizaron a efectivos de bomberos d’Avilés y Pravia, a la ERIE (Equipu de Respuesta Inmediata d’Emerxencies) Acuática de Cruz Roja y pidióse a la Guardia Civil qu’activara a los GEAS (Grupu Especial d’Actividaes Subacuátiques) y que’l so helicópteru se sumara a los relevos pal rastrexu per aire.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 02.27 hores d’esta nueche. Na llamada indicaben qu’una muyer que taba pescando colos alertantes cayérase al mar y nun la víen. La Sala 112 del SEPA movilizó a efectivos de bomberos d’Avilés ya informó a Salvamentu Marítimu qu’unvió al llugar el so helicópteru y una embarcación. Tamién se comunicó lo asocedío a la Guardia Civil y a la Policía Local.