Entamu Asturies Asturies véndese como «un paraísu de clima suave»

Asturies véndese como «un paraísu de clima suave»

La campaña turística, que caltien el lema Vuelvi al Paraísu, va difundise en televisión, radio, cine, soportes de publicidá esterior, medios dixitales y redes sociales

0
La nueva campaña de turismu d'Asturies vende'l Principáu como "un paraísu de clima suave"
Vista de la sablera de La Ñora, nel conceyu de Villaviciosa.

Asturies quier vendese como un paraísu de clima suave lloñe del calor afogadizu. El Principáu va entamar el branu con una nueva campaña de promoción turística que busca aprovechar el clima del Principáu como reclamu y ventaya competitiva. «La costa asturiana ye un paraísu dientro del paraísu onde esfrutar tol añu de les ventayes d’un clima suave, na meyor contorna imaxinable”, señaló esti llunes el conseyeru de Turismu, Isaac Pola.

El turismu siguió medrando n’Asturies nel 2019, con un aumentu del 2,8% en pernoctaciones nel primer cuatrimestre

La campaña turística, que caltien el lema Vuelvi al Paraísu, yá ta en marcha. Va difundise en televisión, radio, cine, soportes de publicidá esterior, medios dixitales y redes sociales hasta la primer quincena de xunetu. L’oxetivu ye aprovechar les primeres foles de calor de la península. «Vamos recordar a los nuestros públicos d’interés que n’Asturies puede escapase del ruíu, la calor y l’estrés de la rutina diaria pa volver alendar, volver comer bien, y volver refrescase». Como novedá principal, inclúyese’l patrociniu de dalgunos de los espacios meteorolóxicos de mayor audiencia en televisión. Otru formatu novedosu va ser la proyección d’imáxenes del Principáu nel interior de los vagones del metro de Madrid.

L’oxetivu d’esta iniciativa ye, según Pola, da-y un impulsu «a una temporada que se presenta coles meyores perspectives». El turismu siguió medrando n’Asturies nel 2019, con un aumentu del 2,8% en pernoctaciones nel primer cuatrimestre. «Aspiramos a afitar esti branu’l bon enclín de la Selmana Santa, gracies al trabayu del empresariáu, el sector y la propia alministración», amestó.

Pola realizó estes declaraciones en Muros, na entrega de les banderes azules 2019, qu’anueven la certificación de 12 playes, 5 centros de visitantes y el puertu deportivu de Xixón. Como novedá, d’esta vuelta estrena reconocencia la Sienda de los Miradores, que comparte bandera cola sienda peatonal de la costa d’Artéu y el Cabu Peñes. Hai que recordar, amás, que cuatro sableres d’Asturies estrenen esti branu la prohibición de fumar.

Nun hai comentarios

Dexar respuesta

¡Anda, ho, pon un comentariu!
Por favor, pon el to nome equí

Salir de la versión móvil