El Gobiernu del Principáu d’Asturies acaba d’axudicar por 103.769 euros les obres para reparar cuatro fundimientos na carretera AS-331 (La Pola-L’Infanzón), allugaos ente la capital de Siero y la localidá de Pión, en Villaviciosa. Los trabayos, axudicaos a la empresa Excade S.L., tienen un plazu d’execución de cuatro meses.

Les obres plantegen la construcción de dos muros de formigón pa reparar los fundimientos alcontraos nos puntos quilométricos 1+050 y 12+180 y l’implantación de dos muros de sostenimientu pa restaurar la calzada nos quilómetros 13+300 y 17+025. Una vegada concluyíos estos trabayos, va dar en la pavimentación y la instalación de nueva señalización en tola superficie afectada. Amás, tamién se va rehabilitar el firme na redolada de los puntos kilométricos 1+150 y 6+500.

Esta actuación complementar coles acabante terminar obres de contención y estabilización d’esta mesma carretera na zona de Pión, en Villaviciosa. El gobiernu invirtió casi 2,5 millones nestos trabayos, que dexaron correxir el deslizamiento de la fastera. L’actuación céntrase en cinco puntos, allugaos ente’l kilómetru 21+400 y el kilómetru 23+200 del vial, y consistió na construcción de dos muros de formigón y dos escolleres, el saniamientu de la carretera, la meyora del drenaxe y la pavimentación de tola superficie afectada, ente otres actuaciones.

La meyora d’esta carretera que xune la capital de Siero col conceyu de Villaviciosa enmárcase dientro del esfuerzu que la Conseyería de Mediu Rural y Cohesión Territorial realiza pal caltenimientu y el caltenimientu de la rede rexonal, especialmente nel mediu rural, coles mires de facilitar la comunicación de los pequenos pueblos coles capitales de conceyu y les cabeceres de contorna.