El PSOE reclama una política de movilidá integral que dea respuesta a les necesidaes de les vecines y vecinos de Xixón, una política que planie qué y cómo van convivir nel nuesu conceyu vehículos, residentes, y visitantes. Frente a esto, el gobiernu local actúa con improvisación y, pa los socialistes, la consulta pública sobre l’ampliación de la O.R.A ye bona prueba d’ello. “¿Cuál ye l’oxetivu de la consulta popular? ¿En qué barrios o zones va ampliase? ¿En qué va beneficiar a los y les xixoneses? ¿Va ameyorar el problema d’aparcamientu que s’atopen munchos vecinos y vecines que ven allargada la so xornada llaboral hasta una hora porque tán buscando aparcamientu? Eses son les entrugues a les que tendría de dar respuesta Foro y el so conceyal de Tráficu”, esplicó Tino Vaquero.
El conceyal del Grupu Municipal Socialista acusó al gobiernu d’intentar tapar la so inacción con esta consulta popular y sentencia: “Pa Pelayo Barcia la meyor política de movilidá ye la que nun esiste y por eso’l tráficu en Xixón circula baxo la llei de la xungla. Énte los problemes de circulación y aparcamientos que se tán viendo potenciaos esti branu, fai falta planificación y regulación, tolo demás son improvisaciones”.
El descontrol descritu en materia de tráficu viose reflexáu en Porceyo, un caos que los socialistes denunciaron la selmana pasada y que ye consecuencia de la falta de previsión y coordinación énte l’arribación masiva de persones pola ampliación de la superficie comercial nel polígonu. Por esti motivu, el PSOE axuntó cola presidenta de l’asociación vecinal de Porceyo, que treslladó la so esmolición pola movilidá na redolada. “Aumentó’l fluxu de persones a la zona ensin que’l Conceyu propunxera alternatives o coordináu con otres alministraciones cómo amenorgar esi impactu. Los vecinos dícennos qu’entrar o salir de Porceyo convirtióse nuna odisea diaria y el gobiernu local tien la obligación de movilizar recursos y faer un analís de la situación”, añede Vaquero de la que conclúi que “empezamos a vivir les consecuencies d’un modelu urbanu ensin visión de futuru y ensin diálogu colos barrios”.