Empezaron los llabores de exhumación de les víctimes del franquismu na fosa de Carcéu, en Valdés. Los trabayos pa recuperar los cuerpos d’unes seis persones asesinaes n’ochobre de 1936 empezaron esta mesma selmana.
Nesta fosa espérase atopar los restos d’estes víctimes nun procesu nel que, con independencia de los afayos, demuestra’l compromisu del Gobiernu asturianu coles families de los asesinaos y sumíos. “Siempres ye un ésitu que s’escuche a les families y que pongamos los recursos públicos pa cerrar una ferida. Ye un compromisu de la nuesa xestión”, aseguró Beatriz González, que tuvo acompañada de la directora xeneral de Memoria Democrática, Begoña Collada.
En Valdés tamién se ta estudiando la fosa De Santiago de Molenes, en Grau, gracies al alcuerdu que caltien la Conseyería d’Ordenación de Territoriu, Urbanismu, Vivienda y Derechos Ciudadanos cola Universidá d’Uviéu, al traviés del Vicerrectorado d’Estensión Universitaria y el grupu Arqueos.
Los trabayos d’exhumación centrar na busca de seis persones, trés de Ovés: Francisco González Prau (17 años), Bernabé Fernández Alonso, y Francisco García Rodríguez, y otres trés de Brañalonga: Darío Peláez Cuervo (21 años), Fernando González Peláez (21 años) y Julio González Peláez (19 años).















