Gimena Llamedo: «Queremos avanzar hacia la gratuidá de los museos»

"Ye una midida que va permitir faer accesible la cultura a tolos ciudadanos, y el númberu de visitantes"

0
925
Sandra Cuesta, Josep Borrel y Gimena Llamedo, nel MUJA. / PSOE
Sandra Cuesta, Josep Borrel y Gimena Llamedo, nel MUJA. / PSOE

La cabeza de llista del PSOE nel Oriente d’Asturies, Gimena Llamedo, na so visita esta tarde, con motivu del Día de los Museos, el Muséu del Xurásicu d’Asturies (MUJA) en compañía de Josep Borrell, cabeza de llista del PSOE a les elecciones europees y l’alcaldesa de Colunga, Sandra Cuesta.

Tres la visita, Llamedo punxo en valor el muséu con mayor númberu de visitantes al pie de Tito Bustillo, anunció que «ún de los compromisos colos que’l PSOE se presenta a les próximes elecciones ye avanzar, en casu de gobernar, hacia la gratuidá nes visites a los museos que sían titularidá del Principáu«. «Trátase», esplicó, «d’una midida con un doble oxetivu: per una parte, faer accesible la cultura a tolos ciudadanos, y por otru, amontar el númberu de visitantes».

«Trátase d’una midida», siguió Llamedo, «yá enllantada con notable ésitu n’otros países d’Europa que contribuyó al aumentu de visites». Por tanto, considera que «va ser un elementu de dinamización de la zona y un impulsu económicu más para la Contorna del Oriente, y para Asturies polo xeneral»