Xixón prepárase pa vivir unu de los díes más máxicos del añu cola llegada de los Reis Magos d’Oriente. Melchor, Gaspar y Baltasar, acompañaos de S.A.R. el Príncipe Aliatar, van facer vibrar la ciudá dende primera hora de la mañana con un programa cargáu d’emoción, fantasía y tradición.

La llegada de Sus Maxestaes ta prevista pa les 10:15 hores nel Puertu Deportivu, onde van desembarcar nel pantalán más cercanu a l’Antigua Rula. Dempués d’atender a los medios de comunicación, van desfilar en vehículu y a pie pola cai Claudio Alvargonzález hasta la Plaza del Marqués. Ellí van saludar a les neñes y neños aconceyaos delantre del Palaciu Revillagigedo y van ser recibíos poles autoridaes municipales. La comitiva real va permanecer na Plaza del Marqués hasta les 11:30 hores. Durante’l desembarcu y la llegada va haber un puntu reserváu pa persones con discapacidá xunto al árbol de la sidra.

Al mediudía, ente les 13:00 y les 15:00 hores, los Reis Magos van recibir a les neñes y neños nel Salón de Recepciones del Conceyu de Xixón, onde van poder entregar les sos cartes. L’accesu a la cola va interrumpise a les 11:30 hores y va habilitase un accesu rápidu pa persones con discapacidá nel llateral del edificiu municipal.

La tarde va tar protagonizada pola tradicional Cabalgata de Reis, que va dar entamu a les 18:30 hores dende’l Colexu Públicu Begoña. El desfile va tar formáu por 11 carroces, 8 vehículos d’apoyu y alredor de 800 persones a pie, llevando la maxa a cada rincón de la ciudá. El percorríu va pasar poles cais Poeta Ángel González, Anselmo Solar, Ramón y Cajal, Uría, Jovellanos o Los Moros, hasta llegar a los Xardinos de la Reina. Va habilitase un espaciu reserváu pa persones con discapacidá enfrente del Hospital del Carmen, na cai Ramón y Cajal.

Tres la cabalgata, alredor de les 21:30 hores, Sus Majestaes van dirixise a la ciudadanía col so tradicional discursu dende’l balcón del Conceyu, poniendo’l broche final a una xornada inescaecible.

Dende l’Ayuntamientu recomiéndase l’usu del tresporte públicu, yá que se van producir restricciones de tráficu y modificaciones nes llinies d’EMTUSA. Tamién se pide a toles persones asistentes que sigan en tou momentu les indicaciones de los cuerpos de seguridá y de la organización, que caltengan la distancia de seguridá coles carroces y que recuerden que les neñes y neños son los verdaderos protagonistes d’esta fiesta.

Cola llegada de los Reis Magos, Xixón vuelve enllenase de suaños, ilusión y maxa na nueche más especial del añu.