La megafonía de San Llorienzo va quedar instalada güei

El serviciu de megafonía foi axudicáu a la empresa Galicia Event Crew por 3327’50 euros

0
189
La megafonía de San Llorienzo va quedar instalada güei

El Conceyu de Xixón axudicó a les empreses Galicia Event Crew y Técniques Submarines, los servicios de megafonía y balizamientu nes sableres urbanes. La megafonía va instalase nes sableres de San Llorienzo y Poniente. El preciu d’axudicación foi de 3.327’50 euros. El del serviciu d’abalizamientu, que se va instalar en San Llorienzo, Poniente y L’Arbeyal, licitóse por 27.760 euros+IVA. Dambos contratos son pa los dos próximos años.

La sablera de San Llorienzo foi’l primeru onde empezó la instalación d’estos dos servicios. A lo llargo de la mañana yá van tar dafechu operativos. Tres San Llorienzo van siguir les sableres de Poniente y El Arbeyal, onde van rematar la so instalación a principios de la próxima selmana.

El conceyal delegáu de Policía Local y Serviciu d’Estinción d’Incendios, José Luis Fernández, llamentó esta mañana’l «perxuiciu causáu a usuarios de les sableres urbanes de la ciudá pola ausencia d’estos dos servicios», que tendríen de tar instalaos el pasáu 1 de xunu, día nel qu’empezó la temporada de baños.

Nesti sentíu esplicó que’l procesu de llicitación de dambos servicios tendría d’empezar nel mes de marzu pero «cuando llegamos al Conceyu topamos cola desagradable sorpresa de qu’esta llicitación nun taba fecha, colo cual tuvimos qu’empezar dende cero lo más rápido que la burocracia que traen esti tipu de procesos dexónos».