Malestar de la oposición coles decisiones de Carmen Moriyon nel ayuntamientu de Xixón énte los socesos alredor del Plan Llave. El voceru d’Izquierda Xunida en Xixón, Javier Suárez Llana, denunció esta mañana que “Martínez Salvador lleva un añu frenando la construcción de 300 viviendes públiques p’arriendu afayadizu en Xixón. Conocen la disposición de la Conseyería de Vivienda dende payares de 2024. Y la única razón pa nun dexar suelu municipal yera que tenía un negociu en marcha con promotores privaos pa vender viviendes en suelu públicu a más de 200.000 euros. Con eses, el negociu fracasó porque los promotores dexáronlu tiráu; agora ye’l momentu de les polítiques públiques que nun busquen otru beneficiu que garantizar vivienda algamadiza pa los y les xixoneses”.
Suárez Llana llama al gobiernu municipal a “abandonar la confrontación y l’espolín que caracteriza la so acción política y a collaborar cola Conseyería de Vivienda. El Plan Llave ye la enésima promesa incumplida de Martínez Salvador, un espertu en vender fumu. Agora tien la oportunidá de demostrar a los xixoneses si l’oxetivu ye facilitar l’accesu a la vivienda o yera solo especular con suelu públicu”.
Pal conceyal, “naide entendería qu’énte una ufierta del gobiernu asturianu pa construyir 300 viviendes públiques en Xixón, el gobiernu municipal diga que non. El compromisu que-y falta a Foro con Xixón tienlo Izquierda Xunida: con collaboración municipal o ensin ella, la Conseyería nun va dexar tiraos a los y les xixoneses nin va dexar que’l nuesu conceyu seya un conceyu de segunda; va haber vivienda pública”.
Pela so parte, el PSOE encamienta al gobiernu local a abandonar d’una vegada por toes el so fallíu Plan Llave y a nun siguir afondando nos erros que paralicen actuaciones urxentes en materia de vivienda. Los socialistes fixeron esta reivindicación dempués de que’l gobiernu pidiera de forma esplícita la cesión de suelu públicu para construyir 300 viviendes que van salir en réxime d’arriendu afayadizu. “Carmen Moriyón tien que collaborar d’una vegada por toes con otres alministraciones como yá tán faciendo los conceyos que sí vencieron suelu públicu pa construyir vivienda pública. Ye, cuantimenos, sorprendente, qu’al traviés del so voceru llánce-y esixencies al gobiernu y esprésese nos términos nos que lo fixo ayeri. Nun nos estraña que, con esi manexu de les relaciones públiques y esa predisposición a axustar, los resultaos en casi trés años fueren nulos, evidenciando l’aislamientu de Foro, que nun tien capacidá de interlocución con nenguna alministración. Si l’actitú y la predisposición sigue siendo esta, nun va haber nin una sola vivienda pública en
Xixón a la fin del mandatu pola so culpa,”, señala Tino Vaquero.















