La Vuelta ciclista d’España ta pasando estos díes per Asturies y, más allá del deporte, la cita ta sirviendo pa visibilizar un clamor social qu’afita nel país: el sofitu a Palestina y la denuncia del xenocidiu perpetráu por Israel.
Llanes, Ciañu, L’Entregu o Uxu, nun foron pocos los colectivos y persones que salieron a la cai pa facer ver el so refugu a lo que consideren un “blanqueamientu del sionismu” tres la participación del equipu Israel – Premier Tech. Pancartes, banderes palestines y proclames en contra de la represión al pueblu palestín marcaron la estaya, acompañando’l pasu de los corredores.
La presencia de manifestantes nos puntos más vistosos de la prueba nun pasó desapercibida pa medios nin espectadores. Esta cita deportiva sirvió como escaparate pa denunciar la violencia d’Israel que lleva décades violando los drechos humanos del pueblu palestín.
Dende los colectivos solidarios asturianos recuérdase qu’Israel ta llevando a cabu una ofensiva militar que yá causó miles de muertes civiles y la destrucción de comunidaes enteres. “La Vuelta nun pue convertise nuna campaña de márketing pa un réxime qu’executa un xenocidiu”, señalaron los manifestantes.
La cita ciclista, polo tanto, amosó otra cara en territoriu asturianu: la d’una ciudadanía comprometida, que nun quier callar énte la inxusticia y que tien claro que la solidaridá internacionalista ye parte de la identidá d’Asturies.