La Conseyería d’Alministración Autonómica, Mediu Ambiente y Cambéu Climáticu concedió 70.660 euros n’ayudes a nueve proyectos empobinaos al fomentu de la economía circular, cuatro d’ellos promovidos por pequeñes y medianes empreses del sector industrial asturianu y cinco por entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu. Esta convocatoria va dexar movilizar 114.000 euros escontra la economía circular.

Les subvenciones destinaes a les empreses tán venceyaes a la xestión de borrafes, ente que les empobinaes a les entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu empobinar a la información, formación y sensibilización n’ámbitos como la agroalimentación, la automoción o les borrafes. La cuantía de les ayudes algama’l 80% del importe total del proyectu, nel casu de les organizaciones, y el 70% nel casu de les pymes.

Los proyectos escoyíos pa les empreses son los siguientes:

  • Estudiu de biochar procedente de borrafes agroforestales pa la depuración d’agües residuales.
  • Recuperación de cascariella aceitosa.
  • Estudiu de viabilidá pa la implantación d’una planta de valorización de neumáticos fora d’usu procedentes de vehículos tamién fora d’usu.
  • Estudiu de viabilidá d’un proyectu de reutilización de equipo TIC al traviés d’una plataforma web.

Tocantes a les actuaciones d’información y formación desenvueltes por entidaes ensin ánimu d’arriquecimientu, los proyectos escoyíos dirixir a realizar talleres, campañes de sensibilización o guíes informatives pa distintos sectores y colectivos.

Les llinies d’ayudes puestes en marcha contribúin a la sensibilización de la población y dan sofitu a les pequeñes y medianes empreses nel cambéu del modelu granible escontra una economía circular y neutro n’emisiones.