Parres, Cangues, Cabrales, Ribeseya y Llanes, n’alerta naranxa por riesgu altu de contaxu

La fastera oriental dobla esti mes la tasa media d'incidencia del coronavirus n'Asturies, con 64 casos por cien mil habitantes

0
565

Alerta naranxa nos conceyos de Parres, Cangues, Cabrales, Ribeseya y Llanes pol altu riesgu de tresmisión del coronavirus. Estos cinco conceyos concentren el mayor númberu de casos de covid-19 pola aglomeración de residentes y turistes, según datos de la Conseyería de Salú. El director xeneral de Salú Pública, Rafael Cofiño, señaló que la situación d’alerta naranxa ha d’entendese «como una llamada d’atención» pa estremar les midíes de vixilancia. Hai d’evitar pasar a otres más drástiques como pueden ser zarros perimetrales o confinamientos».

N’agostu, la área sanitaria VI, correspondiente a la fastera oriental, dobló la tasa d’incidencia del coronavirus al respective de la media de la comunidá. Asina, esti mes detectáronse 36 andaes, lo que supon una tasa de 64 casos por cada 100.000 habitantes. «El sistema de detección precoz y vixilancia analizó a más de 250 contactos esti mes, ensin cuntar a aquelles persones a les que se fixo un llamamientu al tar rellacionaes con dalgún de los biltos declaraos», precisó’l coordinador del Observatoriu de la Salú del Principáu, Mario Margolles.

De persistir una evolución epidemiolóxica desfavorable, nun se refuguen zarros perimetrales y otres midíes de confinamientu. Amás, encamiéntase a les alministraciones locales a identificar les sos zones calientes.