Podemos-Equo márcase como prioridá acabar cola contaminación de les agües

"Frente a la inactividá de Foru y frente a los heriedos de los gobiernos socialistes, esta ye una cuestión que nun puede esperar más", apuntó Huergo

0
806
Podemos-Equo márcase como prioridá acabar cola contaminación de les agües. / Laura Tuero
Podemos-Equo márcase como prioridá acabar cola contaminación de les agües. / Laura Tuero

La sablera de San Llorienzo foi’l llugar escoyíu por Podemos-Equo Xixón pal so últimu actu de campaña pa llamar l’atención sobro la necesidá d’actuar p’acabar colos episodios de contaminación de les agües: «Escoyimos esti llugar simbólicamente porque ye una sablera y un mar que ye fonte de vida y una de les ventanes principales de la nuesa ciudá escontra’l mundu. Merez toa nuesa atención», afirmó Yolanda Huergo, candidata a l’alcaldía pola coalición.

La contaminación na sablera y a lo llargo de tola mariña ye ún de los retos fundamentales nel mandatu qu’empieza: «Equí arrama la ría d’Aboño, El Piles, l‘emisariu de Peñarrubia, calces que precisen llimpieza… Son munchos aspeutos a los que faer frente, una y bones los problemes de contaminación nun deriven d’una sola causa, sinón de munches, y ye precisu actuar énte toes elles», caltuvo la númberu ún de Podemos-Equo Xixón.

Cuestiones como tener en Xixón xuna rede separativa d’agües pluviales y fecales, dar respuesta a la depuración na zona este de la ciudá o terminar de construyir los pozos de tormentes son puntos que Podemos-Equo Xixón lleva nel so programa electoral. «Nel próximu mandatu tenemos que sentanos dende’l primer minutu a tratar esti problema. Nun podemos dexanos episodios como los que se vivieron el branu pasáu», señaló Huergo.

Huergo responsabilizó directamente al equipu de Gobiernu de Foru y «a los heriedos de los gobiernos socialistes d’años anteriores que nun s’asumieron responsabilidá política». «Esta cuestión nun puede esperar más. Confío en cuntar col consensu de tolos miembros de la Corporación pa priorizar tolo que tien que ver col resolvimientu d’estos problemes y l’ayuda evidente del Principáu de Asturies y el Ministeriu de Mediu Ambiente», indicó.