Podemos Asturies reclamó esti vienres al Ministeriu de Defensa que devuelva los terrenes de l’antigua fábrica de La Vega n’Uviéu “porque nun-y pertenecen”. Asina lo aseguraron en rueda de prensa’l voceru parlamentariu de la formación morada, Rafael Palacios, y la vocera municipal de Somos Uviéu, Ana Taboada. Y que l’alcuerdu robláu por Barbón, Canteli y Margarita Carbayos “vulnera la llegalidá”.

Amás, manifestaron que “por más que se-y pida a Defensa qu’acredite la titularidá, nun hai nin documentu, nin escritura que lo demuestre”. Nesi sentíu, Palacios pidió que’l ministeriu “debería non solo devolver La Vega a la ciudadanía sinón pagar pelos años d’abandonu d’esti espaciu”. Dende la formación morada espliquen que “vamos faer tolo posible para paralizar un conveniu que va contra los intereses de la ciudadanía” y, n’ese sentíu, anunciaron que tán trabayando n’estudiu xurídicu que revierta estos planes. Nesa llínea, la edil morada afirmó que Defensa “inscribió apocayá esos terrenes”.

El voceru parlamentariu de Podemos Asturies, llamentó la falta d’información per parte de les alministraciones “en tolos anuncios que van faciendo en prensa sobre esti espaciu”. Y criticó que “los planes pa La Vega seríen un desastre pa la ciudá. El futuru nun puede destruyir la hestoria pa beneficiu d’unos pocos que, amás, son los de siempre”. Y preguntó a la conseyera de Cultura del Gobiernu asturianu “si va siguir con esta desdexación de funciones col patrimoniu asturianu”.

A lo último, Ana Taboada pidió a Adrián Barbón, a Margarita Carbayos y a Alfredo Canteli,
que “recapaciten” y que “paralicen unos planes que van en contra de los intereses xenerales”.