El PSOE ufierta a Podemos-Equo un diálogu «sele y seriu»

"Nun se trata de cerrar un númberu de midíes determinaes, sinón de dir trabayando nos retos que la ciudá tien per delantre", destacó González

0
682
Un momentu del conceyu ente PSOE y Podemos-Equo na Casa del Pueblu. / PSOE
Un momentu del conceyu ente PSOE y Podemos-Equo na Casa del Pueblu. / PSOE

PSOE y PodemosEquo tienden pontes. La candidata socialista a l’Alcaldía de Xixón, Ana González, aconceyó esti llunes na Casa del Pueblu con representantes de la formación morada, a quien ufiertó un diálogu «sele y seriu». «Nun se trata de cerrar un númberu de midíes determinaes, sinón de dir trabayando nos retos que la ciudá tien per delantre», destacó González.

González insistió en que la idea del PSOE ye caltener una actitú «constructiva y de diálogu», una y bones los próximu cuatro años «van ser bien importantes pa Xixón». La candidata socialista estimó’l tonu cordial de la formación morada y Equo. Ana González recordó la intención del PSOE de presentar la so candidatura, como fuerza más votada, nel Plenu del próximu 15 de xunu. La intención de Podemos-Equo ye d’abstenese n’esi plenu, dalgo que facilita l’oxetivu del PSOE.

D’últimes señaló que la confección de les ordenances fiscales y del presupuestu municipal son los dos grandes temes de caláu pa la ciudá nel curtiu plazu.