Restrinxen les visites a una persona por residente nos centros de mayores

La xerente del ERA solicita la colaboración a la población pa reducir también l’afluencia a centros de día o sociales

0
520

La Conseyería de Derechos Sociales y Bientar impulsó nueves midíes de control y prevención énte’l coronavirus nuevu nos Establecimientos Residenciales p’Ancianos d’Asturies (ERA). En concreto, decidióse acutar a una persona’l númberu de visites por residente. Amás, reforzáronse les midíes de control d’entrada y salida con un refechu rexistru na recepción de los centros, estremáronse les midíes d’hixene de manes antes y depués del contactu colos residentes y adoptáronse refuerzos d’hixene respiratoria.

La xerente del ERA, Ana Suárez Guerra, esplicó que toes estes midíes que se van aplicase nos centros de la rede pública de forma inmediata. «Tamién se van tresmitir a los centros privaos», esplicó y apeló a la responsabilidá de la población p’amenorgar l’arribación a los centros de día y sociales: «Tenemos que facer un exerciciu pedagóxicu cola población pa qu’eviten llegar a espacios con gran arribación de persones, como los centros de día o sociales. Ye importante embrivir la presencia de persones. Apelamos a la collaboración de la ciudadanía».

Guerra añedió que «nenguna visita puede llegar a un centru residencial en casu de que nos catorce díes previos tuviera nuna zona reinal o tenga síntomes de patoloxía respiratoria». Na xunta tamién se definieron midíes d’actuación énte’l supuestu de tener qu’enfrentase a un casu positivu nesti tipu d’instalaciones. «Son persones que precisen aislamientu nun centru hospitalariu, trátase de población de riesgu», esplicó la xerente del ERA. Asturies nun rexistra nengún casu d’infección por COVID-19 en centros y residencies de persones mayores.