«Tenemos el PSOE más subordináu nel momentu más vital pa’Asturies»

Juan Vázquez afala a los asturianos a votar "pola única alternativa real, capaz de representar los intereses d'Asturies"

1
643

El candidatu de Ciudadanos (Cs) a la presidencia d’Asturies, Juan Vázquez espresó la so esmolición por que’l PSOE y Podemos «lleven a Asturies a un viaxe a nenguna parte». Asina lo manifestó Vázquez en La Pola Ḷḷena, mientres una visita al que fuera’l so colexu, Sagrada Familia El Pilar. «Creo qu’un PSOE con Podemos, ésti PSOE actual de la Federación Socialista asturiana, absolutamente subordináu al Gobiernu de Madrid ye la peor solución para Asturies«.

Vázquez, criticó al candidatu socialista, Adrián Barbón, por tener un «discursu vacíu» y por dedicase a «pasiar ministros» per Asturies. «Creo que tenemos el PSOE más subordináu nel momentu más vital pa’Asturies y toi seriamente esmolecíu por ello, por eso yo llamo a los asturianos a que voten una alternativa como la nuesa, creo que somos la única alternativa real y l’única que ye capar de representar verdaderamente los intereses d’Asturies», dixo Vázquez.

“Paezme qu’Adrián Barbón tien bones dotes pa ser delegáu del gobiernu, pero estes elecciones son a presidente del Principáu d’Asturies; son pa l’autonomía, non pa les subordinación”, concluyó’l candidatu autonómicu de Cs.