Uviéu va acoyer la próxima edición de los World Cheese Awards

Nel concursu van participar más de 3.000 productos de los cinco continentes y espérase superar los 10.000 asistentes

0
69
Uviéu va acoyer la próxima edición de los World Cheese Awards

Asturies va acoyer en payares de 2020 la próxima edición de los World Cheese Awards, el certame de quesos más prestixosu del mundu. La cita va suponer un importante impulsu a la proyección internacional de la comunidá y de los sos productos agroalimentarios. El director del concursu y xerente de The guild of fine food, John Farrand, anunció esti martes qu’Uviéu va ser la sede d’esti eventu.

«Ye l’impulsu fuerte a la marca nuestra Alimentos del paraísu y a la so vinculación cola  marca Asturias»

El conseyeru de Desenvolvimientu Rural, Agroganadería y Pesca, Alejandro Calvo, valoró la oportunidá y el reconocimientu al trabayu de llabradores, ganaderos y queseros que supón la celebración del certame n’Asturies. «Puede sirvir como un acelerador pa toa la nuestra industria agroalimentaria. Amás, ta en llinia con ún de los nuestros oxetivos, que ye l’impulsu fuerte a la marca nuestra Alimentos del paraíso, a la so campaña de promoción y a la so vinculación cola gran marca que ye Asturias paraíso natural», destacó Calvo.

Mientres l’actu tamién se robló un protocolu de collaboración ente’l Gobiernu d’Asturies, el Conceyu d’Uviéu, los World Cheese Awards y l’Institutu del Quesu, col fin de consiguir el mayor algame y espardimientu del eventu. Pa entamar el certame constituyiráse un comité formáu por representantes de les instituciones públiques y del sector priváu, que’l so presidente d’honor va ser Santiago Menéndez de Luarca, exconseyeru de Mediu Rural del Principáu; exsubsecretariu del Ministeriu d’Agricultura y exrepresentante permanente d’España énte la ONU pa l’Agricultura y Alimentación (FAO).

World Cheese Awards

Los World Cheese Awards van cumplir 33 ediciones n’Uviéu. Nesti concursu participen más de 3.000 quesos de los cinco continentes. 250 xueces internacionales van encargase de dictaminar cuálos son los meyores productos del mundu. Espérase que más de 10.000 persones asistan al eventu.

El certame inclúi tamién una exhibición de productos. Va atraer a Asturies a críticos y prensa gastronómica, compradores y distribuidores que van tener la oportunidá de rellacionase de manera directa colos productores y conocer les últimes tendencies de gastronomía y quesu.