El Conceyu de Xixón remató les obres de recuperación y estabilización del Camín Real, allugáu na parroquia de La Pedrera. Trátase d’un camín de 756 metros de llargor que da serviciu a cinco viviendes y múltiples finques.

El primer tramu de 506 metros de tierra presentaba defectos causaos pola escorrentía de les agües superficiales y 200 metros taben cerraos por maleza. Los trabayos, nesti casu, consistieron na roza y recuperación de la vía y nel estendíu y compactación d’una capa de 25 centímetros de zahorra. Amás, construyéronse curties d’adoquinos sobre una llosa de formigón de forma tresversal pa favorecer el drenaxe.

El segundu tramu, de 250 metros de zahorra, tenía blandones, baches y escarecía de la rede de drenaxe d’agües superficiales. Por tanto, pavimentóse’l firme y formigonáronse les cunetes.

L’actuación, redactada y empobinada pola Sección de Brigaes, llevar a cabu personal procedente del Plan d’Empléu 2022/2023 del Conceyu de Xixón/Xixón, en concretu, trés oficiales de segunda y cinco peonos ordinarios. En total, interviénose en 2817’45 m² de superficie con un presupuestu de 145.439’94 euros y un plazu d’execución de cuatro meses.